History education in transition – transcultural dialogue on historical thinking, learning, and culture. Editorial
Call for Papers
CfP Issue 2
CfP Issue 3
Submissions
Article formats
For Authors
Review Criteria
Editorial Process
Editorial Policies & Publication Ethics
Archiv
Aktuelle Ausgabe
HTCE Lectures
HTCE Lecture Archive
Lecture 3 - Winter 2024/25
Über die Zeitschrift
Über uns
Editorial Team
Kontakt
eterna
Registrieren
Einloggen
Sprache ändern. Die aktuelle Sprache ist:
Deutsch
English
Registrieren
Einloggen
Sprache ändern. Die aktuelle Sprache ist:
Deutsch
English
Bd. 1 Nr. 1 (2024)
,
Editorial
Bd. 1 Nr. 1 (2024)
History education in transition – transcultural dialogue on historical thinking, learning, and culture. Editorial
Editorial
https://doi.org/10.12685/htce.1566
Veröffentlicht 2024-12-30
Sebastian Barsch
Monika Waldis
Sebastian Barsch
https://orcid.org/0000-0002-6715-1466
Monika Waldis
https://orcid.org/0000-0001-5157-0968
PDF (English)
Schlagworte
crisis
transitions
transcultural dialogue
historical thinking
history teaching
https://doi.org/10.12685/htce.1566
PDF (English)
Dieses Werk steht unter der
Lizenz Creative Commons Namensnennung - Weitergabe unter gleichen Bedingungen 4.0 International
.
Copyright (c) 2024 Historical Thinking, Culture and Education
×
Benutzer/innen-Name
*
Erforderlich
Passwort
*
Erforderlich
Passwort vergessen?
Eingeloggt bleiben
Einloggen
Kein Konto?
Hier registrieren