Bd. 2 Nr. 1 (2025): History and its educational relevance for overcoming tensions in current times
Call for Papers
CfP Issue 2
CfP Issue 3
Submissions
Article formats
For Authors
Review Criteria
Editorial Process
Editorial Policies & Publication Ethics
Archiv
Aktuelle Ausgabe
HTCE Lectures
HTCE Lecture Archive
Lecture 3 - Winter 2024/25
Über die Zeitschrift
Über uns
Editorial Team
Kontakt
eterna
Registrieren
Einloggen
Sprache ändern. Die aktuelle Sprache ist:
Deutsch
English
Registrieren
Einloggen
Sprache ändern. Die aktuelle Sprache ist:
Deutsch
English
Bd. 2 Nr. 1 (2025)
Publiziert April 15, 2025
https://doi.org/10.12685/htce.2.1.2025
History and its educational relevance for overcoming tensions in current times
Research Papers
Heather McGregor, Sara Karn
Overcoming anthropocentrism: Experiences for learning history
https://doi.org/10.12685/htce.1390
PDF (English)
Miniatures
Friedemann Scriba
Historicus* in Resonance, Understanding, Encounter: Experiencing history beyond competence grids
https://doi.org/10.12685/htce.1391
PDF (English)
Bjorn Wansink
Is there a place for hope in history education?
https://doi.org/10.12685/htce.1396
PDF (English)
×
Benutzer/innen-Name
*
Erforderlich
Passwort
*
Erforderlich
Passwort vergessen?
Eingeloggt bleiben
Einloggen
Kein Konto?
Hier registrieren